11 Nisan 2011 Pazartesi

X Bayan / İ.Y. Kim Ola?.. - İlhan Selçuk

 X Bayan / İ.Y. Kim Ola?..
Ergenekon davasında iddianame okunuyor...
Ne okunuyor?..
Bu köşede arada bir iddianamedeki tırlatık mantığı sergiliyorum...
*
1746’ıncı sayfada bir telefon görüşmesinde şunları söylemişim:
“- Ben ne kadınlarla konuşurken ne de dostlarımla konuşurken gümrüksüz konuşuyorum; çünkü neyin şaka neyin ciddi olduğunu geri zekâlılar bilmezler. (Tape 1847, 16.3.2008, Saat 16.18)”
*
Devam edelim...
İddianame sayfa 1766...
Savcı Zekeriya Öz yazdığı iddianamenin “Hukuki durumun değerlendirilmesi” bölümüne bakın hangi tümceleri aktarmış:
“Tape No. 3887, 8.2.2008 günü saat 12.49’da İlhan Selçuk’un İ.Y. isimli şahısla yaptığı telefon görüşmesinde özetle; ‘... Türkiye bunalıma gidiyor... Atatürk devrimleri aslında toplumda yerleşmiş de bu pezevenkler türban üzerinden yürüyorlar... çok zor, çok zor’...”
Telefonda konuştuğum İ.Y. isimli şahıs kim?..
İbrahim Yıldız...
Sabah konuşmasında Türkiye’nin durumunu tartışıyoruz...
Peki, “pezevenkler” kimler?..
*
İddianame bir mantıksızlık şaheseri...
İddianame değil..
İftiraname..
*
Ergenekon tezgâhını ne küçümsüyorum, ne azımsıyorum; iddianame elmalarla armutları bir araya getirse de, mantık sapkınlıklarıyla dolu olsa da davayı yukardan ayarlayan kuvvetin amacı ve planlaması belli...
AKP lideri Başbakan Recep Tayyip ne dedi:
“- Ben bu davanın savcısıyım...”
Demek ki terfiini bekleyen Zekeriya Öz de savcı yardımcısı...
*
Biz yine İ.Y’ye gelelim...
İddianamenin 1740, 1743, 1744, 1746, 1775, 1776, 1778, 1787, vb sayfalarında durmadan tekrarlanan bir ‘ibare’ var:
“İlhan Selçuk ile X bayan / İ.Y. ile yaptıkları telefon görüşmesinde...”
Gazetenin Başyazarı ile Genel Yayın Yönetmeni arasında sabahleyin gerçekleşen durum tartışmasını Ergenekon davasına bağlayan Zekeriya Öz’ün ‘Cumhuriyet’ gazetesine düşmanlığı paçalarından akıyor...

0 yorum:

Yorum Gönder