7 Eylül 2011 Çarşamba

Feto ile Haham... - İlhan Selçuk

Tuncay Güney..
Ve Fethullah Gülen..
Birisi Kanada’da yaşıyor..
Öteki Amerika’da..
İkisi de Türkiye’de buluşuyorlar...
Nerede?..
Ergenekon’da...
*
Fethullah Gülen’in gazetesi Zaman’ın dünkü manşeti:
“Albay Özden suikastı Ergenekon dosyasında...”
Haberin girişinden dört beş satır:
“Eski Mardin İl Jandarma Alay Komutanı Albay Rıdvan Özden’in ölümü üzerindeki sis perdesi aralanıyor.”
Ergenekon iddianamesini hazırlayan savcılar, 1995 yılında şehit düşen Albayın ölümüne de el atmışlar...
Neden?..
Albayı PKK şehit etmiş değil, Ergenekon çetesi öldürmüş...
Fethullah’ın gazetesi Zaman’ın manşetlik haberi bu...
Peki, haberin kaynağı?..
Artık çok iyi bilinen eski yöntem geçerli; savcı ya da polis, sözüm ona haberi dinci gazeteye sızdırıyor...
Amaç?..
Ergenekon TSK’yi ele geçirmiş, darbe ortamı hazırlamak için 13 yıl önce Albayı öldürüyor, sonra bu işi PKK yaptı diyor...
Tüm Ergenekon iddianamesinin çarpık mantığı bu...
*
Tezgâhın önde gelen destekçilerinden Fethullah’ın yanı sıra kullanılan elemanlarının başında Tuncay Güney geliyor..
Kim bu Tuncay Güney?..
Ben de merak ettim, Güney hakkında çıkan kitaplara göz atmaya başladım, polis sorgulamalarındaki yanıtlarını, röportajlarındaki açıklamalarını okudum, iddianamedeki işlevini tarttım..
“Ergenekon iddianamesinin ortadireği” Tuncay Güney kim mi?..
Tam bir ruh hastası...
Fethullah gibi o da dinci...
Ama ne diyor:
- Ben hahamım!..
Yahudi cemaati yalanlamak için açıklama yapıyor, ama, nafile...
Tuncay Güney postu Kanada’ya sermiş...
Ergenekon polisine ve savcılarına ilham veriyor...
Sorgularında ve de röportajlarında anlattıklarına bakarsanız, bir kafa keşmekeşi içinde sayıklayan ruh hastası...
Neden bu kadar önemsendi?..
Ergenekon savcısı Zekeriya Öz’ün ilham perisi...
*
Peki, Ergenekon iddianamesi yalnız Fethullah’ın gazetesiyle, dinci medyayla ve haham Tuncay’ın ifadesiyle mi destekleniyor?..
Yok canım...
Bu iddianamenin iki savcısı var...
Başbakan RTE ne dedi:
“- Ben bu iddianamenin savcısıyım...”
Başsavcının altında kim var?..
Savcı Zekeriya Öz...
*
Sıralarsak:
Başbakan RTE..
Savcı Zekeriya Öz..
Amerika’daki Feto..
Kanada’daki Güney..
Bunlar hangi amaçta buluşuyorlar?..
Ergenekon iddianamesinin formülü bu sorunun yanıtında somutlaşıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder